Veckan som gick:

Hej!
Har inte hunnit blogga på ett tag, ska göra en liten update nu...

Torsdag: Hade massa skit i skolan, prov i Databas, skulle redovisa spelet (får ändå göra om det imorrn) och sen kursprov i Kemi. Det mesta gick bra, dock har jag ingen aning om hur det gick i Kemin... Svårt de där...

Fredag: Inga lektioner så det var chill. Var hos Emelie på kvällen och det var trevligt. Vi drack, spelade ölspelet och snackade och så. Alla drog utom jag och Pontus, för våran buss inte gick på en gång, när vi ska gå så får jag se att Fanny hade tagit min OCH sin högersko (vi har likadana, fat jag har 38, hon har 37) så jag fick gå hem i henne och min vänstersko, lol på det.

Lördag: Gårdsstädning, körde hem alla jord och alla blommor med släpkärra, (Memo till mig själv: KÖR ALDRIG MED KÄRRA IGEN!!) Sen tog jag det mest lugnt på eftermiddagen och sen på kvällen sprang jag steninge runt, kändes bra

Söndag: Vaknade, tog hand om djuren och sen åkte jag hem till Fanny och vi bytte tillbaka skorna, sen till Pontus och sola en stund, sen åkte vi till donken vid 3 för frukost/lunch. Sen handlade jag och lagade middag till mamma för att det var morsdag, hon fick även två Ittala ljusstakar som jag hade köpt. Sen gick jag ut och sprang igen, denna gången lite längre än igår, sprang till steningehöjden, sen till slottet och sen hem, var riktigt skönt, trodde aldrig att jag skulle orka så långt, trodde att jag skulle ge upp, men det gick :D

Ska bläddra igenom Fysikboken nu och sen sova, gn folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback