Valborg i Pilsbo.

Hej!
Då har man firat valborg då... Vi drog till Pilsbo som Lukas hade tjatat om. Vi skulle tälta, dricka, kanske ordna en brasa och bara umgås med de andra 150 anmälda personerna (Facebook is the shit). Dock var det bara vi där, och JA, vi är säkra på att vi var på rätt ställe...
Det var jag, Pontus, Fanny, Emelie, Lukas, Jens, Nibbe och Wille, några bara, men vi hade trevligt endå.

Vi slog upp våra tält och ordnade en brasa i eldstaden som fanns och började grilla korv. Vi drack öl/cider och lite blandat till och sen kom vi på att vi borde sjunga kampsånger vid lägerelden, men ingen kunde några så vi klämde i med "Åh vad det är skönt att va naken", "Du käre lille snickerboa" och "Stockholm i mitt hjärta". Jag var allsångsledare ett tag och det märks idag, är hes som en gammal kråka.

Det dracks mer och det märktes att vissa blev lite för fulla, men det gjorde inget. Vi snackade (läs: skrek i munnen på varandra) och kom till slut fram till att vi hade jävligt skoj ändå, även om blev totallurade och var ensamma ute i no-where...

När vissa hade vänt ut och in på maginnehållet pga för mycket att dricka skulle vi sova. Jag och pontus fick mitt tält för oss själva, skönt det. Fanny och Lukas fick ta hand om blek-sparrisen Wille och almost-däckade-Jens fick vara värd för Emelie och Nibbe i sitt tält. Alla nöjda och glada. De flesta trodde att Pontus och mitt tält skulle h flyttat sig under natten, eftersom vi var de enda som var ensamna i vårt tält, men vår stabila konstruktion stod pall för våra natt-aktiviteter (som mest bestod i att sova och frysa fötterna av oss)

Sen dagen efter vi var alla trötta, utom Jens som ville dö, dock visste han inte hur han ville dö, så vi kunde inte göra så mycket åt saken.
Lukas pappa skjutsade oss till bussen, som vi tog till Sigtuna och käkade pizza/hambugare/kebab, innan folk skildes åt och åkte var och en hem till sig, fast de flesta skulle endå till märsta station så jag fick sällskap en bit iallafall :)

Kort och gott en skitrolig kväll/natt, även om vi var några, vi hade skitmysigt iallafall :)

Tält-fix i väntan på Fanny och Lukas som kom lite efter oss andra...


Mr bakfull till tusen :P Stackarn mådde inte alls bra...



Pontus solar med kläderna på i väntan på bussen/skjutsen till bussen :)


Resten av alla bilder har Emelie lagt ut på Facebook, hon var bättre på att använda kameran, så enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback