Träääningsvärk...

Hej!
Ont as hell idag, igår var jag först och delade ut lappar i området, tillhör man de som ordnar, får man visst gå ut med lapparna också, suck. Sen sprang jag ett tag, riktigt skönt, iallafall efteråt ;).
Blev inspirerad och tänkte nästan ge mig ut en gång till igårkväll, men Pontus stoppade mig, den jäklen!!

Var ute imorse istället, känns som om man riktigt har kommit igång med träningen nu..

Måste plugga sen, pluggade som ett as igårkväll också, Fysik B är inte roligt, men kursprovet är på tisdag, och där måste jag få Ett bra G för att få G i slutbetyg, jäkla gubbe!!

Bloggar mer ikväll, nu är det plugga som gäller!

Kommentarer
Postat av: beelz

jesus christ vad du skrämde mig. Du har skrivit fel tisdag ist för onsdag >_<

2009-05-19 @ 22:29:44
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback