Torsdag!

Hej!
Ganska vanlig torsdag, först skola, sen hem och göra ingenting, och sen iväg på utbildning för EU-valet. Ska vara någon slags rösträknare, får se hur det går. Verkar ju inte så jobbigt, men det var ett jävla krånglande när man skulle lägga röster i olika påsar och blabla, men det visar sig nog där hur jag ska göra :)

Min helg kommer inte alls att vara rolig. Först så är Pontus borta, och sen är det kursprov i Fysik B som gäller nästa vecka, så det blir att plugga arslet av sig, om jag ska ha någon chans, hatar den där jävla kursen, förstår verkligen inte vad jag ska ha fysik, kaströrelser och induktion till, helt meningslöst.
Ska iallafall försöka komma iväg någon dag och ordna en födelsedagspresent, känner att det är BigNeed of that, kanske gör det på söndagen som ett avbrott i alla jävlar formler...

Saknar sommaren och skärgården, men snart är vi där igen!

Måste fortsätta krigandet på Riv innan jag lägger mig, g'night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback