SingStar-kväll!

Hej!
Var på Singstar-kväll hos Emelie igår. Vi sjöng och drack och spelade spel. Blev lite mkt dricka för vissa av oss dock, Pontus blandade ihop padda och sköldpadda när han skulle anta utmaningen att vara padda i 30 sek. Jag minns ingenting av hur vi tog oss hem. Minns när vi gick av första bussen, och gick till nästa busshållsplats. Sen minns jag när vi gick av nattbussen i Rosers, men jag hade ju älsklingen med mig, så jag klarade mej =)

Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade rätt sent och orkade inte laga mat, så vi lånade pontus mammas bil och åkte till Campino i Märsta och köpte sallad, det var grov bilmisshandel jag ägnade mig åt, den var svår att köra, men vi tog oss både dit och hem :)
Drog hem sen och har nu utväxten, men blev inte helt nöjd, så jag funderar på att köpa mer imorgon och göra om det :)

Ska nog lägga mig och läsa nu, bye peeeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback