Programmering och ont i halsen..

Hej!
hade som jag tidigare skrev programmeringsdag/kväll med pojkarna igår. Anledning till att vi hade det är för att våra spel i Programmering C ska vara klart på Torsdag, så vi träffades och hjälptes åt lite, eller jag var nog en av dem som fick mest hjälp, Tack pojkar!

Vi käkade på Laggen (best place ever) och Jens, Lukas och Nibbe badade i Pontus pool. Jag satt på träningscykeln och såg produktiv ut, medan Pontus och Krippe tittade på. Sen programmerade vi lite till innan alla tröttnade och drog hem, vid typ kl 23.
Jag var kvar en stund extra innan jag också drog.

Pontus hade ju ont i halsen igår, eller han har haft det i några dagar men det blev värre efter att vi firade valborg i tält. Igår smittade han mig, ganska logiskt att när den ena i förhållandet blir sjuk så blir den andra också det, eftersom man är så nära varandra, Man kan ju inte låta bli alla gånger heller *fniss*
Jag har druckit the med pressad vitlök och riven ingefära idag, hoppas det blir bättre snart, hatar att vara sjuk!!!

Ha de bra peeps, skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback