Kryssning med klassen!

Hej!
För ganska exakt ett dygn sen kom vi hem från vår kryssning med klassen, det var en intresant upplevelse.
Det började med att det blev fel på hyttkorten, men det löste sig ganska snabbt. Jag hade bara skrivit in folk random på listan över gruppen, eftersom snubben i telefon jag bokade av sa att det var lugnt att göra så, men icke! Så vissa fick hyttnycklar med andra namn än sina egna, men de flesta verkarde nöjda endå.

Vi började dricka och vissa trashade lite hytter, men så falrigt var det inte. Vi sprang runt och "hälsade på" i allas hytter, efter en sväng i TaxFreen såklart =)
Efter något besök i nån bar och sen lite mer korridorspring så börjar kvällen blir suddig. Vi drack/sprang runt och larvade oss till typ kl 04, då tyckte vi det räckte och gick och la oss. Fick med oss Adde i hytten, eftersom att någon snäll person hade hällt tvål/glassplitter/öl etc etc i hans hytt, smidigt.

Dagen efter var de flesta tröttna men endå vakna. Vi käkade frukost och sen låg vi mest och tog det lugnt. Pluggade lite på religionen på eftermiddagen innan vi kom i land. Allt som allt en jävligt skoj resa iallafall! Allah Akbar folket!!

Ludde köpte öl...


Pojkar i korridoren



Klädombyte hos WahWah-club


Pontus checkar utrustningen...


Mina tidningar gjorde succé, både Veckorevyn och Slitz som jag hade med mig.



Ungefär efter det så gick vi ur hytten och kameran glömdes bort, men det finns bilder på FB :)
Ha de bra folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback