Hellu!

Orkade inte blogga igår, hade varken tid eller något speciellt att skriva om.

Satt och höll på med den satans programmeringen hur länge som helst kändes det som, men till slut nådde jag mitt mål för kvällen, att jag skulle ha en halvt fungerade "plupp". Låter lite konstigt kanske, men ni får se när det är klart. Målet var bara att den skulle vara "halvt klar", eftersom jag behövde veta hur man skrev en viss kodsträng, och till det behövde jag kod jag hade i bärbara datorn, och jag kodade på hemdatorn då.. Har bestämt mig för att ha all programmering på mitt USB-minne, då kan det fan inte gå fel (Eller jo, jag är ju inblandad, allt kan gå fel...)

Sitter på religionen och dör nu, tittar på någon film om Muslimska kvinnor, ytterst intressant^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback