Hellu world!

Hej!
Idag har varit ytterst ointressant. Har mått dåligt, ont i kroppen och seg i huvudet, lovely, hatar att vara sjuk.
Var en snabbis med mamma till plantagen bara, kände att jag behövde sätta mig efter typ två minuter, lagom jobbigt.

Eftersom någon har olovandes lånat min laddarsladd till bärbara skol-datorn, så har jag fått föra över all programmering till min stationära. Det gick väl bra, nästan skönare att programmera på den, men satan vilket jobb det är innan det vill fungera. Har suttit och tankat drivrutiner och en skaplig ordbehandlare, så att man kan jobba som en normal människa, men miljövariablerna vill inte, nådigt störande ska ni veta. Vill ju att allt ska fungera liksom, så att jag iallafall har en liten chans att få mitt spel att bli normalt till Torsdag, när det är redovisning, men men, vi får väl se hur det blir med det.

Min Percy-plutt på rymmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback