Goddamnit peeps!

Hej!
Fyfan vilken dag! Efter att ha backat in i garage-stolpen och sen stressat som fan för att köra mamma kom jag äntligen till skolan. Där trasslade allt och jag har kommit på att jag hatar Lokala Nätverk, helt värdelöst.

Kemin var ännu värdelösare, och sen drog jag iväg på Jobbintervju. Tyckte nog att det gick rätt okej, fast jag har ingen aning, kände verkligen inte om de gav mig någon signal att jag var askass, eller om jag kickade as.
Jag har föreställt mig en tjej som höll i intervjun, eftersom det stod Susanne i mejlet, men det var tre unga killar, hjälp, jag som hade föreställt mig att snacka omkull en ovetande tant om elektronik, fick jag istället ställa om mig totalt på typ en mirkosekund.
De enda som de va "osäkra" på som de sa, var att jag hade planer på att plugga, men jag räddade upp situationen med att så jävla viktigt var det inte att plugga direkt, får se vart det leder, skulle få besked i nästa vecka någon gång, håller er uppdaterade...

Ha de bra peeps!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Lycka till med jobbet! Vad är det du har sökt till?

2009-05-14 @ 08:29:20
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback