Fick livet tillbaka idag..

Hej!
Fick tillbaka livet idag kändes det som. Har pluggat till det där jävla fysik-provet som en galning de senaste dagarna, så där har jag inte bloggat.
Vad har hänt då, Pontus var i Boden på "intro-lumpen" i helgen, så jag passade på att umgås med min syster och vi åkte och shoppade. Hon var den som shoppade mest, eftersom vi var på IKEA, och mitt rum är redan fullt, så det var hon som handlade. Fick sitta som en lite räka och köra hem sen, såg absolut ingenting åt höger, eftersom hennes bokhylla som var typ 100 meter lång stack ända fram till vindrutan, lovely, men vi kom hem och ingenting gick sönder...

Tänkte först dra med folk och dra ut ikväll, men sen kom jag på att det är skönare att vara hemma, känner mig lite ur form, inte skoj att hålla på å dansa och dricka då liksom^^
Ska försöka skriva fördjupningsarbetet i Religion imorgon, så jag slipper tänka på det i helgen när jag ska vara i Rosers. På fredag ska vi shoppa jag och Gullis, och sen ska jag sova hos honom och mysa. :) Får ju passa på nu, för snart sitter han och pruttar i ett tält uppe i Boden, då är det svårt att mysa, så man får passa på :)

Städade i en mapp med gamla bilder från förra mobilen, kolla va små vi var! Bilden tagen på data-lektion...


Jossan var inte heller så stor på den tiden ;) (instängd med datorer)


Min plutt, mitt allt, du är saknad! <3


Nu ska jag surfa vidare! Bye peeps!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, snacka om nostalgi! :)

2009-05-23 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback