UU, Here we come!!

Hej!
Var på Uppsala Universitet med Teknik-gänget idag. Blev visade runt, åt lunch och lyssnade på föreläsning. Tyckte det verkar riktigt nice även om jag själv inte vill läsa Datavetenskap/It som vi blev visade...
Men universitetet i sig verkade vara ett trevligt prejs xD.

Jag som chafför och vägvisare, vet inte om jag var nått vidare, mådde så jävla skit precis hela tiden, blev inte bättre av att pojkarna bara snackade med varandra på hemvägen, satt och viskade till varandra som om jag vore en idiot, förvånar mig inte att ingen ringde polisen och satt att någon vinglade på vägen, för så jävla nära på att somna har jag nog aldrig varit.. Men jag klarade mig!

Kan nog tänka mig att söka ekonomi på UU iallafall, fast då tycker förstås familjen att jag ska bo hemma, (speciellt syrran, "spara pengar") men de märsta-sigtuna-studeterna jag träffade sa att de tröttnade fort på att pendla, och det kan jag förstå, jag hatar att behöva ta mig 100 mil för någonting...


Verkar som om jag blir ensam på utställningen på Lördag, tänkte lura med mig Pontus iallafall, dock är han ovetandes om det...
Köpte Waaay to expensive petboxar igår, Jossan aka "Räddaren i nöden" lånar ut två åt mig, så jag kan lämna igen mina och få mina 218 kr tillbaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback