Tjaba, Tjena och Hallå!!

Hej!
Har inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit. Surt, men endå. 

Fick G i matte D, inte så bra kanske, men jag är nöjd, med tanke på hur alla små-prov har gått....
Fick även hem studentkläderna, jag var nöjd i typ 4 min, sen hände en liten olycka med glaset, men jag ringde och kirrade ett nytt idag, + lite andra grejer som kändes skitnödvändiga när jag satt där framför datorskärmen på jobbet, you can buy happiness, yes you can...
Apropå jobb btw, jobbade ju idag, och eftersom att två gubbar på kontoret fyllt rullator (60 år) så firades detta med tårta, awesome!!

Ska hämta mor i Uppsala snart, hon ska ringa vid 8 och tala om om hon är i tid, sen åker vi (mej och Pontus) upp dit och hämtar henne =)

Ha de peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback