Sorry Guys!

Hej!
Jo.. Jag vet! Asdålig update här, men ibland känns det waste att blogga om det verkligen inte händer någonting, men nu ska jag försöka blogga lite iallafall.

Har failat på ännu ett Nyårslöfte, så nu har jag bara spara all väel jag får och att jag ska träna regelbundet kvar, men jag ska verkligen försöka hålla dem =)

Kände av att min hud börjat faila, har fått mer skit på huden och porerna bara drar till sig skit, jävla typiskt, ser ju rent ut sagt skitig ut i ansiktet, så jag körde med nån gammal cleracil-produkt jag hade hemma, den var typ från Romar-tiden, eller iallafall när vi läste om Rom i högstadiet... Iallafall så funkade den inte alls, det blev värre, så jävla typiskt.. Så idag när jag gav mig själv lite rast på jobbet satt jag och sökte på recensioner på bloggar om olika produkter, och föll för alla braig recensioner om Neutrogena 2 in 1 Wash and Mask, så jag drog förbi apoteket på hemvägen och skaffade en tub, väl investerade 65 kr, vi får se....

På måndag börjar jag även att käka av ena sorten av budget-hälsokosten jag köpte på Nätet, på onsdag börjar jag med den andra, ska hålla er up-to-date med hur det går med hud-tvätt och pillerätande, blir rena hälso-bloggen det här... hmm...


Mina hälsokost-produkter jag köpte på nätet, får se om jag överlever =)



Uråldrig hamster äter gröt... Fattar inte att den lever fortfarande, måste ju vara minst 150 hamster-år snart...



Tjocko-hamstern äter gröt... JA! De ska ha gröt! :P


Ska försöka blogga iallafall en gång om dagen... Puss på folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback