Söndag!

Hej!
Sista dagen på veckan då... Ganska bra dag.
Vaknade hemma hos en snorig älskling, tror att jag också fått en släng av lite förkylning, men det gör inget, det är inte lika mycket som han, hoppas bara att jag inte blir sämre.
Vi orkade inte göra så mycket, vi var mest och sen gick vi ut och gick en stund.
Åkte hem rätt tidigt för jag skulle handla åt mamma och sen skulle vi ha gäster (njae, gäster och gäster, pappa och syrran) så mamma behövde lite hjälp med maten...


Apropå mat, eller rättare sagt min Blutsaft så måste jag säga att jag har börjat gilla den. Absolut inte smaken, men jag märker att jag blir piggare, (äter den ju för att jag har så låga värden på allting, så den ska hjälpa kroppen att ta upp mer mineraler och allt sånt så kroppen ska fungera som den ska, typ)
Förut sov jag alltid på eftermiddagarna när jag kom hem från skolan, däckade som en säl på land i sängen och sov minst 2 timmar, sen kunde jag ju naturligtvis inte sova på natten...
Jag har inte sovit sen i tisdags, vilket är bra, jag har iofs vart sysselsatt efter skolan/jobbet alla dagar, men jag har inte däckat i sängen/soffan så fort jag fått chansen, så nu när jag märker det så är det lättare att stå ut med tanke på en hutt med ngt som smakar blöt hund varje dag, när jag vet att det hjälper.

Vilken ball bild, lånad från Http://fakeposters.com 


Nu ska jag geeka mer Rivality (beroende? "Va? Jag? Inte då..." :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback