mat mat mat...

Det har säkert inte undgått någon (heter det så?) att jag har problem med maten, alla undrar, alla stirrar på en, men ingen frågar något, jag klandrar er inte, jag skulle heller inte frågat... Nog så.

Jag mår iallafall dåligt och dricker blutsaft, som jag redan har redogjort för den så smakar den apa. Det är 20 ml äckel-päckel som ska ner, inga konstigheter, det värsta är att man måste äta en halvtimma efter, och då ngt med järn, vilket oftast blir smörgås med leverpastej, vilket iofs inte är allt för äckligt, bara med bismaken av Blutsaften... Jobbigt att smälla i sig massa mat på kvällen, eftersom jag inte är duktig och går upp på morgonen och tar den en halvtimma innan frukost..

Aja, det här är vad jag tivngade i mig nyss.... Kaffe, leverpastejmacka och en banan (bananen tar bort det mesta av smaken...)



Godnatt och sovgott folket! Imorgon är det skola, sen jobb, och sist men inte minst lite plugg, jobbigt, men det känns skoj att vara sysselsatt hela dagen, annars degar man bara framför tvn...

Kommentarer
Postat av: Tobias

tänk bara att du inte är värd att shoppa =p

2009-03-09 @ 23:02:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

ha en bra dag iaf ;D

2009-03-10 @ 09:57:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Problem med maten?

Trodde du bara drack den där konstiga juicen pga järnbrist eller urinvägsinfektion eller vad det nu var :S

2009-03-11 @ 21:30:37
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback