Hellu World!

Hej!
Det går inte bra för mig att blogga regelbundet, har fullt upp att läsa andras bloggar, surfa runt på fb och leka krig på Rivality. Det sistnämnda är viktigast, höhö....

Dissade p&p idag, känns helt waste att gå dit ibland, och idag hade jag varken lust eller ork.

Var iaf på it-kryssningen, jag blev sjösjuk, en lärare tillbringade eftermiddagen sovandes i en hytt, alla tog in alldeles för mycket och maten var god, en rätt bra dag med andra ord =)

Jag köpte massa godi (till mig, pontus, mamma, pappa och syster). Köpte även cigg till syrran, en bag-in-box med blue nun, en koskenkorva som smakar tranbär (gott?) och nån liten vinflaska som pappa och jag drack upp igår. Idag bjöd han på vin när jag var där och skulle klippa honom, min lever älskar mig, very yes indeed it does...

Nu ska jag "natta" mina Rivality-baser och sen ska jag nog sova, g'night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback