Hälsokost...

Hej!
Är ju som jag kanske nämnt tidigare är jag ju lite "besatt" av hälsokost-produkter, men det är så kul att hålla på med det.
Idag var jag i kista och shoppade, köpte en handväska, lite ansikts-masker, ögonskugga och sen gick jag och tittade på  hälsokost, skulle inte ha något, ingen av mina (tre) produkter är slut ännu. Sen när jag kom hem så kollade jag på nätet, fan vilket prisskillnad!! Blev att jag klickade hem ett par saker på en gång, kom dock på mig efteråt att jag hade kunnat köpt större förpackning, men det är bättre att ge lite mer för lite mindre och kolla om det fungerar först, innan man köper på sig en helt värdelös årsförbrukning...
Blev ett litet hål i plånboken nu, men det är värt det i längden, tex om man köper en förpackning rosenrot på apoteket kostar den 269 kr, på hälsokost kostar samma förpackning 249, på nätet kostar den 116 kr exkl. frakt. Så det känns som om jag har gjort en bra affär iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback