Vecka 26.

Hej!
Veckan har varit intressant, började som jag skrev förut med att min nya "chef" ringde och sa att från måndag så fanns det en stol ledig och ett projekt att dra igång, bara att sätta igång :)
Kom på att detta kanske är min enda "lediga" tid på ett år framåt, för jag kanske måste sätta igång att flytta direkt efter att jag har jobbat klart, beroende på hur lång tid jag ska jobba, vet inte riktigt.

I tisdags så solade vi i Kairo (i väsby), varmt och skönt. Filmkväll på kvällen sen, var hemma vid 4 eller ngt, sent/tidigt, men man är ledig så vafan.

Onsdagen spenderades i SätunaParken med sol och lite picnic på dagen, sen skulle det blivit utgång på kvällen. Åkte till Emzie där det var förkrök, jag drack som vanligt tills allt blev kul, vi drog till tåget och mötte upp Jerre i stan. Dock hade en viss Fanzie inte med sig legg, och vi kunde ju inte lämna henne så vi tänkte dra hem istället.
Men jag hade ju lovat att dra en FlatLine (shot som innehåller Sambuca, Tequila och tabasco), tyckte inte den var så farlig, eller så var det för att jag hade dövat min mage med vin och groggar innan. Gott iallafall =)
Vi drog hem och spelade klädpoker och jag lyckades inte förlora den här gången, tur det =)
Sov hos Emzie och blev kvar alldeles för länge dagen efter.

Torsdagen vaknade såklart upp hos Emzie. Vi snackade med henne och sen drog jag och Jerre till bussen för att sedan ta tåget hem till oss (han till sig, jag till mig) men vi hamnade på ngn konstig buss, fick iallafall se hela väsby typ. Sen hem och fixa och sen iväg på picnic med min fd kollegor. Lite tråkigt att inte så många kunde, men vi hade kul endå..

fredag-lördag Traditionell släktträff, inkl ockelbo marknad, inte mycket mer att skriva än varmt, varmt och varmt....

Idag ska jag åka och ta bort min akrylnaglar, de är fula och sen vill jag inte ha dem när jag ska jobba...
See ya peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback