Studenten!

Hej!
Har inte bloggat på evigheter, har helt enkelt inte haft tid, men idag tänkte jag göra en liten update...

Onsdag: Gjorde sista grejen med klassen och drog till skansen/grönan. Skansen sög, iskallt och de flera djuren höll sig inne, men på grönan var det kul. Åkte Uppskjutet, kvasten (som förövrigt sög) och massa annat, hade iallafall skitkul =)

Torsdag: Dekorerade flaket och det gick bra, dock skitväder så det blåste och regnade, mindre kul.. Åkte tillbaka till skolan sen och hade sista lektionen i programmering där man fick skämma ut sig och visa spelet, eller jag fick iallafall skämmas för att mitt spel inte alls var i klass med de andras, men men^^

Fredag: STUDENTEN!!! Började morgnen med champagne-frukost hos mig. Vi var ute och det var ganska kallt, men men, killarna var snälla och lånade ut sina kavajer iallafall :)
Sen gick vi ner till skolan där det var foto/mingel/betygsutdelning och sist lunch. Sen kom UTSPRINGET. Förstod inte riktigt att det var studenten förän de öppnade dörren och vi kutade allt vi hade och ställde oss och skrek. Sen åkte vi flak och sen fick jag skjuts hem av Ronny i RolceRoysen, fett kul =)
Hade mottagning hemma och syskon och massa vänner var där.
På kvällen hamnade vi på hemmafest i Sigtuna, jag hade ju helst velat dra till Kc, men eftersom de närmasta inte ville det så fick jag ge mig, hade kul iallafall, men hade man vart på kc hade jag ju träffat alla man ville träffa också, men men...

Sen dess har jag mest festat, jobbade med valet i söndags, festat lite till..

Var föresten på arbetsintervju i måndags, på syrrans jobb, de behöver folk som kan jobba lite då och då när det behövs, och idag fick jag svar att jag ingår i den poolen, jätteskoj =)

Bloggar mer en annan dag och lägger in bilder, see ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback