Ny dag, nya möjligheter...

Hej!
Vaknade idag och möttes som vanligt av grått väder, det är ffs somm nu ju!!
Ska iallafall handla med mamma idag (aka hon handlar, jag får bära) och sen ikväll är det klubb onsdag som gäller!! Är riktigt taggad på utekväll då det var ett tag sen jag var ute på riktigt. Ska även träffa en riv-polare, ska bli intressant...

Ryktas om att Ellis kommer imorgon, kommer nog hämta henne i stan isåfall, ska snacka med krippe senare idag.
På fredag blir det eventuellt Nåttarö för min del, har inte riktigt bestämt mig ännu eftersom vädret inte är det bästa, kanske väntar och åker ut på lördag istället, får se som sagt =)

Bild på mig och Pontus från studentkvällen, lyckliga och glada :)


Bloggar senare idag om ngt kul händer... :P

Kommentarer
Postat av: Ellis

Ja jag kommer ner imorgon. :3

Vad fin du var på studenten!

2009-06-10 @ 15:21:52
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback