Midsommar -09!

Hej!
Som jag lovade skulle jag berätta om midsommar. Det började med att vi drog till Wille i Sigtuna och grillade och drack. Hade ingen matlust och hade inte ätit något tidigare på dagen knappt heller, så jag blev ju mest påverkad först. Körde ölspelet, men jag fick bara ta hälften av vad alla andra tog, diskriminering ftl...

Det kom massa annat folk som inte var bjudna, men de störde inte oss, eller jo lite kanske, blev så mycket folk på en gång bara.
Min vinflaska gick åt (mest jag, lite johan) och sen tradade jag pussar mot jägershots, helt okej deal.
Alla som grillade sov kvar, jag sov i någon dubbelsäng mellan johan och johan, varmt som fan, men det gick :P
Hade iallafall en skitrolig kväll, måste göras om!

Kyla bärsen


Mat-dags!


Posé-pojkar!


Alla andra bilder finns på FB,

Ha de bra folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback