Måndag.

Hej!
Tänkte blogga igårkväll, men blogg.se ville sig inte...
Var iallafall hos Pontus igår och dumpade lite skit som jag tyckte tillhörde honom. Han hänkade på när jag drog till netonnet och köpte ny kamera, eftersom den gamla hade sagt upp sig. Fick bli en Kodak C140, en röd och fin =)
Låg och stekte på hans baksida en stund sen, innan jag drog mig hem och inväntade måndagen...

Vaknade med ett ryck imorse, en timma innan klockan skulle ringa. Somnade om och sen vaknade jag av klockan.
Drog till jobbet och satt i info-möte i typ två timmar, om jag var förvirrad när jag kom dit blev jag ännu mer förvirrad när jag väl hade vart på mötet. Men sen satt Karin med mig i ytterligare två timmar och gick igenom allt praktiskt, sen körde jag igång och jobbade och det gick great. :)
Åt lunch i solen och sen fortsatte jag jobba. Trivs fett bra hitills iallafall. Förutom kanske tanten som sitter mitt emot mig, verkar ha någon ätstörning eller så, hon åt 4 mackor, 2 bananer, en portion potatissallad, en halv grillad kyckling och det sköjdes ner med mängder av kaffe och vatten... Sen ringde hennes mobil hela tiden, snacka om ont i huvet av det ljudet hela dagen...
Ska inte klaga, det är svårt att få jobb nu...
Ha de bra peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback