Måndag 22 Juni 2009

Hej!
Inte hänt så mycket de senaste dagarna, så därför har jag inte uppdaterat.
Lördagen vaknade jag upp i Sigtuna och åkte hem i princip, igår gjorde jag heller inte så mycket, var och solade och handlade bara, inte så värst intressant :P

Idag har jag och Emzie vart ute en sväng, sen åkte vi till Donken och åt eftersom vi ville ha glas, ny färg nu ju. Blev gråa glas den här veckan. Där mötte även Jens som följde med oss till Väsby Centrum sen.
I centrum var det tokrea på smink så jag köpte två foundations, fick båda för typ priset som jag brukar ge för en, fett billigt :) Köpte även en väska och ett festlinne jag ska ha på onsdag, KlubbOnsdag då ju :)
Mitt inne i väsk-shoppandet så ringde min "nya" chef, alltså på nya jobbet och talade om att allt var klart och att det var bara att dyka upp på måndag kl 9 så skulle jag ha en heltidstjänst åtminstone i en månad, Wiiie =)

Partyväska, passar bra på sommaren, köpt på Deichman för 129 kr, billigt och bra =)



Ful bild på fint linne, gick inte så bra att fota själv, köpt på New Yorker iallafall =)


Ska iväg på filmkväll till Emzie nu iallafall, see ya folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback