Klubbonsdag, Ellis och Nåttarö

Hej!
Var ute i onsdags med alla typ, plus jesper, trevligt trevligt. Vi drog till klubb onsdag och jag var positivt överraskad, kul kul. Höll dock på att bli utslängd när jag somnade vid ett bord, svin-vakt!

I torsdags kom Ellis hit, hämtade henne på cityterminalen och vi käkade på PizzaHut innan vi drog hem till mig, dock var jag så trött så jag däckade medan hon satt vid datorn, trevligt sällskap, jag? inte då!
Sen skulle hon dra eftersom Satan själv hade vaknat ur sin BeautySleep, och jag var tvungen att dra till fotografen för att ta bilder till tackkorten från studenten, ska visa några här sen om de blir bra :)

I fredags var det dags att dra sig ut till Nåttarö, där David har sommarställe. Vi gjorde inte så mkt då vi kom ut rätt sent, men vi chillade och spelade lite kort och så.
På lördagen så var vi ute och gick, spelade mer kort och jag och Pelle bestämde oss för att åka hem idag (söndag). Var nere vid bryggan och kollade när båten gick, sen blev det kallt så vi gick tillbaka till tältet. På kvällen grillade vi, trots att det regnade, men vi kände att det hörde sommaren till liksom...
Regnade ännu mer idag, så vi plockade mest ihop våra saker och gick ner till bryggan och båten som skulle gå 12.15. Dock visade det sig att de hade bytt tidtabell, så vi fick vänta ytterligare en timma till på båten, i regnet, var ju lagom kallt....


Är hemma nu, ska chilla ikväll, och invänta imorgon och se om min kära chef har några planer på att mejla mig om när jag ska börja jobba, återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag tycker inte att du var något dåligt sällskap, jag somnar ifrån folk hela tiden.

Synd att er tältning skulle regna bort så där...

2009-06-15 @ 19:58:12
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback