Day of today!

Hej!
Sista provet fixat, omprov i Fysik B, inte mitt favoritämne direkt, kanske ärför det behövdes ett omprov... Aja vi får se hur det går.
Sen satt vi mest i skolan hela tiden och sen hade vi lite mentorstid där vi kom fram till hur det sista till studenten ska bli och så, blir nog skitbra tillslut :)
Efter skolan åkte Jag, Victoria, Pontus och Christin och handlade lite till champagne-frukosten och till flaket, dock hade de inga lakan, så jag får åka imorgon till Jysk och kolla, och sen måste jag åka till väsby, för min Blutsaft är slut, så jag går runt här hemma som någon zombie, skumt att man är så "beroende" av det, fast på ett bra sätt, det hjälper mig att kunna vara människa på dagarna och inte någon björn som ligger i ide, så det är bra :)

Inte mycket mer att skriva, ska baka lite tills imorgon, sen ska jag bara sitta här och glo, see ya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback