När tiden inte räcker till...

Hej!
Jobbade hela förra veckan, typ dog i min säng när jag kom hem, därför blev det ingen bloggning, men men...

Var i Tumba hos J i onsdags, vi umgicks och så, väldigt trevligt. Blev såklart kvar där till torsdag, åkte direkt till jobbet och möttes såklart av "BortaMatch inatt eller? höhö!" Folk e roliga, tror dem iaf...

Chillade med fd kollegor i torsdags och tog en öl på corner, väldigt trevligt, fast det var så varmt så det blev ju en ganska billig fylla för de flesta, hehe :)

Hela helgen spenderades tillsammans med J, i fredags var vi ute, först lite förkrök hos hans polare, sen till Snaps på söder och tog en öl, sen på Scandic Malmen där vi satt ett bra tag och chillade, beställde ett glas vitt vin och fick Rosé, typiskt..
Drog hem rätt tidigt och somnade typ på en gång, så jävla långt det var att gå från nattbussen, men hade ju trevligt sällskap så det gjorde inget =)

I lördags var vi och badade, delade på att köra, fast det inte var så långt, men jag orkade verkligen inte. Åkte färja över skanssundet, hatar sånnadär bilfärjor, men vi kom både dit och hem utan större problem.
Jag tyckte att vattnet var rätt kallt, men J sa att det var varmt, jag vet inte :P
På kvällen käkade vi middag med hans far och hans fru, sov över där och sen tillbaks till tumba dagen efter.
Chillade och kollade på Wimbeldon, matchen som aldrig ville sluta, :P
Åkte hem efter det och gjorde inte så mycket mer den dagen. Ska till J igen på onsdag, får se om jag orkar blogga innan dess :P

Ha de bra peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback