Hoy hoy folket!!

Hej hej!
Tiden går alldeles för fort ibland, som nu, dagarna bara flyter ihop typ :P

Fick reda på igår att Jag kom in på Uppsala Universitet!!! Ska läsa Data- och Systemvetenskapligt kandidatprogram, ska bli skitskoj. Har även intresseanmält mig på bostäder där, vissa tycker det är en stor waste att bo där, när man kan bo hemma, men jag har bestämt mig, ska man njuta av studentlivet till max så ska man inte bo hemma. punkt.
Hoppas bara att man får bostad, annars så dör jag väl av att pendla, hehe.

Åkte till J igår efter jobbet. Först var det väl utgång som planerades, men sen stannade vi hemma och kollade på IceAge1 istället. Trodde inte att animerad film kunde vara så rolig. Och skönt med en kväll när man bara är hemma och tar det lugnt och myser. :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, se IceAge2 hoppas jag, så man kan gå och se trean på bio sen. Verkar vara rätt okej väder också, tråkigt att sitta inne då, så vi lägger oss nog på baksidan och solar en stund sen =)

(Lovar i varje inlägg men den här gången ska jag hålla det...) Ska bli bättre på att uppdatera också!!
See ya peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback