En vecka kvar!!

Hejsan!
Bara en vecka kvar att jobba nu, sen blire bara att ta det lugnt till skolan börjar. :)
Har kommit på att om jag inte får bostad kan jag pendla första tiden, så fruktansvärt långt är det ju inte...

Sitter i Nacka nu, väntar på att J ska vakna. Vi var ute igår och han vann, iallafall bakfylleracet :P

Vi var som sagt ute igår, började i Rålis, och när vi suttit där i typ 2 min så säger J "Tänk om det blir regn" Precis DÅ kommer värsta störtskuren, tackimycket! Så vi räddade oss genom att ställa oss under en bro. När alla som skulle med hade dykt upp drog vi till ngt Thai-inspirerat ställe och drack Singha-öl, fett gott =)
Satt där ett tag och snackade och chillade men när alla andra drog vidare drog vi hem istället, trötta som fan.
Var och badade innan på dagen och då simmade vi tvärs över sjön och sen tillbaks, simmade väl totalt 400 meter eller så, och jag med min kondition är glad att jag inte drunknade :)

Min finaste Jesper =)


Stranden, kändes mycket länge att simma till andra sidan där än var det var egentligen, men iaf 200 meter i enkel riktning...



Ska lägga mig brevid Jesper nu och kramas istället för att sitta här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback