Stora bilar ftw!!

Hej!
Dagen idag har varit intressant. Började med att "svärmor" (Pontus mor) och jag tog en sväng i hennes bil för att jag skulle få prova (ska köra henne och Pontus pappa till Arlanda imorgon, så slipper de åka tåg och buss/Taxi). Jag avr lite rädd eftersom den är min fabbe x 2, dubbelt så lång motohuv, och sen längre där bak att hålla reda på. Men det gick rätt bra, fick inte ens motorstopp, wiihoo!! (Anledningen till att jag inte har min fabbe är för att det måste bytas någon sak med hjulet och bilverkstaden hade inte tid förän torsdag ( = jag är billös)

Åkte ner till Rosersbergs slott och gick runt där, fotade lite träd och sånt, Pontus var också med och gick :)

Sen åkte vi in till stan och hälsade på Pontus mormor som blir 99 år iår. Men hon ser ut att vara max 85 eller ngt, väldigt pigg för sin ålder. Sen vidare och käkade hos Pontus pappa, gott gott. Blev som vanligt gravad lax och potatis, rekommenderas varmt =)

Sen åkte vi tillbaka hem och jag har bara suttit och degar i soffan och glott på tv och läst bloggar, riktig slapparkväll...
Pontus sitter och snackar i SKYPE med några (andra) nördar just nu. Jag tror han har väldigt högt ljud på i sina högtalare, för han pratar väldigt högt, lite störigt... Speciellt när man bara hör vad han säger, vore ju kul att höra de andra också, så kanske man har en chans att förstå sig på deras nördhumor...
 
Samma modell som Pontus mamma har, lååång motorhuv...


Samma som min Fabbe, kort motorhuv...


Ha de bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback