Onsdag.

Hej!
Började min onsdag med att försova mig, jippie. Fick springa upp som en galning och duscha i 180 km/h och sen slänga mig ner till bussen och åka till läkaren.
Han hade inget svar på varför jag var trött, men de tog massa provet, de skulle kolla lever, njurar, blodvärde, socker, osv osv osv... Blev en jävla massa rör iallafall. Får svar på måndag eller tisdag, då får jag veta vad det är för fel på mig.. 

Missade precis bussen så jag drog in på ica och köpte frukost, blev en trekantsmacka och en liter blåbärssoppa. Mackan försvann rätt snabbt, men blåbärssoppan har jag precis gjort mig av mig, slängde den sista skvätten, jag hade tröttnat på den då....

Ska inte sitta här och klaga, ska gå hem och lägga mig efter mentorstimmen, ingen idé att ha idrott när man har 0.001 % blod i kroppen, jippie....

Grattis till Christin som klarade körkortet idag!!! :D:D


Sugen som fan på skräpmat just nu, men jag måste hålla igen, annars kommer hela jag bli en levande Big Mac...


Kommentarer
Postat av: Christin

TACK TACK TACK :D :D :D

2009-01-21 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback