Nej tack, jag tar sen..

Hej!
Det ville sig inte idag heller, som vanligt. Funkade inte i matsalen, funkade inte hemma. That's it!
Orka gör något åt allt, orka låta det rinna ut i sanden...

Skitdag förövrigt. Matten är fan det segaste som finns, blir inte bättre av att läraren är så jävla seg också.
Dubbel-kemi, för att gubbjävlen var på kurs förra veckan, lovely.
Ångrar att jag inte tog hem bärbara idag, får fila på att skit som ska göras till torsdag imorgon istället, för då ska jag träffa min handledare, jippie...

Ska nog sova tidigt, så jag orkar gå upp eller ngt. G'night!
Sa till Pontus nyss att Magnus Betner + middag på tisdag blir bara Magnus Betner, för det är bara waste annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback