Mission (half) completed..

Hej!
Halva dagens uppdrag färdigt. Skjutsade Pontus mor och far till flygplatsen imorse, gick bättre med BMWn än igår, och det var inga problem att köra på Arlanda heller, som min egen mor envisas med att tycka...

På hemvägen åkte vi förbi hos mig och monterade ihop min nya tv och satte in kanalerna, Tack för hjälpen älskling <3
Sen donken och sen hem till Rosersberg igen. Sitter och tittar på Lets Dance-reprisen nu och vid halv 5 ska vi hämta Pontus syster på Arlanda när hon kommer hem Norge.  Fast då kör jag hennes lilla sportbil, även fast BMWn är min nya favoritbil, tycker så jävla mycket om att köra den... Min lilla fabbe brukar folk smita före och trängas, eftersom att jag anses som en liten skit på vägarna. Annat var det med den stora BMW-combin, fyfan va folk flyttade på sig, haha, ägda!

Min lunch/frukost idag, inte så himla nyttigt kanske...



En ek vi såg vid slottet igår när vi tog en promenad, Pontus sa: "Titta Linnea, en släkting till dig, en kork-ek, helt urkorkad"




Ska se klart på Lets Dance nu och sen ska jag sätta på mig på rodd-maskinen och ro lite :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oh lol! xD

Är det Rosersbergsparken?!

Eken ser alltför bekant ut...!

2009-01-22 @ 19:26:52
URL: http://massababbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback