Material-kärlek..

Hej!
Fick som sagt en tv i fredags, jag verkligen älskar den apparaten. Den passar perfekt i mitt rum, wiiho!!

Kom på att jag borde jobba mer på mitt projekt än vad jag har gjort, DET SKA JU FÖR FAN VARA KLART SNART!!
Det jag har gjort är lite ful-kodat, eftersom min handledare inte har en aning, men han frågar säkert programmeringsläraren istället, suck, Torhald kommer gråta över min fina kod. Man kan väl jämföra min programmeringskod med att bygga ett hus med enbart glasspinnar och silvertejp, eller ngt...

Ursäkta röran, men där är iallafall tvn, den kom inpackad i ett ton frigolit och grejer, skräp...


Nu väntar middag och sen pluggande... Wish me luck....

Kommentarer
Postat av: Tobias

det funkar inte :S

2009-01-20 @ 22:11:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback