Massa prov...

Består mitt liv av just nu, så jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen. Hade två prov idag, för Lokala nätverk, det provet kan sammanfattas med HAHAHAHAHA!! Fick frågorna på ett papper och svaret på ett annat, sen skulle man para ihop det, och ibland var det inte ens blandat, kul...
Andra provet var i religion, halva klassen hade magsår innan, trodde det skulle vara svårt, men så svårt var det nog inte.. Eller... Jag vet inte...

Dagens citat kommer iallafall från Krippe
"Men de där som kommer och knackar på med massa papper och frågar om man har hittat Jesus, Vaddå? Har han gömt sig eller??!""
Lät så jävla kul då iallafall...
Imorrn väntar matteplugg, och eventuellt jobb, jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback