If you see, why aren't you trying to stop me?

Hej!
Rätt bra dag i skolan, idrottsläraren borta och det gick fort att skriva klart religionen.
Har suttit och lekt med programmeringen nu på kvällen, eller mest har jag väl lekt med hemsida där jag tänkte redovisa skiten, får se hur det blir. Fick några rader kod av Nibbe, det räddade min kväll, för han hade precis det som fattades för mig, tur det^^

Blir inga långfärdsskridskor på fredag, men det blir bowling med Jeff, Fanny och Emelie istället. Kanske lika bra det, slipper man frysa...

Förövrigt känns det lite bättre idag, men det känns som om det snart blir sämre igen, man ska ju kanske inte spekulera i om det blir så, men det känns så. Orkar inte med att det ska vara såhär längre...
Det är antingen eller... Jag vill bara vara FRISK!!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-30 @ 13:05:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback