Fredag. (Roliga rubiker ftl..)

Hej!
Började dagen hos Pontus med att vi försov oss lite halvt, kom 5 minuter försent, verkar inte göra så mycket.
Hade fysik, fick labba, mycket roligare än höra honom prata i två timmar...

Sen var det dags för matten, suck säger jag bara. Han är så otroligt seg så man vet inte var man ska ta vägen.
Vi planerade att hitta på massa ursäkter för att få gå därifrån, men sen kom vi på att det inte var så vattentätt att Pontus skulle ha mensvärk, så vi stannade och härdade ut. Fattade ingenting av det gubben malde om, orkar inte med honom...

Drog och jobbade sen, gick rätt bra, trots att det bara var en gubbe som ville köpa ekomoni-moduler av mig, jag skulle nog inte köpt av mig själv om jag var jag, låter så osäker hela tiden:P

Känner att jag äter hela tiden, inte bra att småäta, det resulterar bara i att man blir hungrigare fortare, inte bra.
Tänkte nog sola imorgon, känner mig som en blekfis hehe :P
Nu ska jag programmera lite (känner mig rastlös, borde dragit ut ikväll) Bye people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback