Epic Fail...

Hej!
Var ganska taggad på att jobba imorse, jobbade dock bara i 40 min. Datorsystemet hade pajjat totalt så att det gick inte att göra någonting, så då var det ingen idé att sitta där och tröka, jobbigt läge, ingen sovmorgon här inte...
Tröstade mig med Ikea, lika bra det...

Idag fyller min piercing 1 år, den firar det med att vara hur infekterad och öm som helst, eftersom att jag fastnade med den i Pontus *harr harr*.

Även Fanny fyller år idag, 18 år, Grattis!

Ska till älsklingen imorrn, först sola, sen till honom, sen åka och hämta hans mor och syster på Arlanda på kvällen :)
 
Gardin-tyget jag köpte på IKEA, kommer bli så snyggt till mina lila väggar (som btw är i samma färg som dörren till Monicas och Chandlers dörr i Vänner, märkte det när jag såg vänner-marathonet igår :)



Rea på IKEA ist :) Köpte de här flaskorna som jag ska ha i fönstret istället för...


Ljusstaken som står där nu.. Sen ska lite annat som Piercing-tvål, hamstergodis, och gardinstångsupphängnings-grej också bort...


Passade på att fota mitt nya sängbord, lampan (IKEA) och ljusshållar-löven (PartyLite) fick jag i julklapp, bordet köpte jag själv strax innan jul :) 


Ha en underbar natt tillsammans (som de säger på Parlamenetet...)

Kommentarer
Postat av: Tobias

nejdå det har du inte :D haha

2009-01-03 @ 00:04:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback