"Det är bara för att du är tjej..."

Hej!
Dålig dag, försov mig, stressar som fan på morgonen, bestämmer mig för att ta bilen, går fortast så.
Garaget-låset krånglar, får upp det, bilen hostar till, men går igång. Tänker på att annat och när jag har blåljus i bakspegeln är det försent att bromsa, förfort gick det 11 km/h för fort....
Klarade mig utan böter och indraget körkort, tackolov. Men jag fick en varning iallafall, och varnad blev jag, för fan va rädd jag var när jag rullade vidare sen...

Kommer till skolan och börjar beklaga mig, skryta, eftersom jag är känd som "snigeln" i vanliga fall. Z påstår att jag slapp böter och shit för att jag är tjej, kan ju ligga ngt i det. Andra försökte föreställa sig vad jag hade gjort med Polis-gubben för att slippa, människor är roliga djur... Eller ngt...

Dagens skämt blev när Lukas bjöd på Ahlgrens bilar, jag lovade att inte äta dem för snabbt...

4 pers på programmeringen, skönt med liten klass, fast man känner sig ju lite sär....

Höll på att mista den plastbiten jag är mest rädd om i hela världen...



Undrar hur fan jag skulle fått bort fabbe från vägen utan körkort?


Nu ska jag plugga matte, godnatt folk!

Kommentarer
Postat av: Tobias

det är mina :D har aldrig linser ;)

2009-01-08 @ 19:54:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Det är lika bra med mig me hehe :D



Hade du en bra dag annars igår? =)

2009-01-09 @ 07:50:34
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback