BowlinG!

Hej!
Vaknade alldeles för tidigt för att skjutsa Pontus till skolan där bussar väntade för att han skulle åka till Kungsberget, själv skulle jag bowla med Emelie, Fanny och Jeff vid klockan 1. Åkte hem och sov när jag hade kastat av Pontus.

Åkte sen och bowlade, det gick väl sådär, inte alls i bowling-form, jag är nig ingen bowlare :P
Sen drog jag och Jeff och käkade (Donken, fy på mig!) och sen vidare till Väsby Centrum för Jeff hade sett någon topp hon skulle ha. Men det slutade med att jag också lyckades handla. En sleten jeans-kjol, en "rock t-shirt" från Gina och en asball tubtopp från NewYorker, kanske lägger upp bilder om jag hittar sladden till kameran :)

Var meningen att vi skulle ut idag, men jag kände mig väldigt opepp så jag sket i det, får festa gärnet någon annan helg istället =)

 Låten tillägnar jag mina nya grannar som håller på å flyttar in och låter som fan hela tiden, hoppas att de får sina prylar på plats snart så det blir tyst!!!
Gillade de förra iallafall, de var nästan aldrig hemma, lugnt och skönt...



Kanske bio med älskling imorgon, om vi orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback