150-dagars!!

Hej alla där ute!
Igår var det 150-dagars, började med att föra hos Pontus med Ludde och Jeffa. Jeffa lockade mitt hår, skitsnyggt blev det. Tack älskling <3

Efter att Jeffa hade blivit skrämd av Pontus i bar överkropp och vi hade snackat sex i 45 min drog vi till tåget och åkte till KC. Skitlång kö, träffade lite folk vi kände så vi snackade med. Vakterna var hårda, så det tog ett tag innan alla vi kom in, men jag kom in på första försöket iallafall.

Vi dansade järnet, mest på schlager-golvet, som MALT ägde vi flera tillfällen. Dock lite panik när Hugo slet av mig klänningen så den hängde som en liten minikjol på höfterna, tackolov för bh ibland alltså...

Sen tig vi halv 3-bussen mot Rosersberg. På bussen träffade vi Dennis, Patrik och Kalle som också hade gett upp. Dennis mobil ringer och han blir bjuden till efterfest, så han hoppar av bussen mitt i ingenstans, de andra ringde upp och tala om för honom att det inte var någon smart grej att gå en halv mil för efterfest mitt i natten, och att somna i en snödriva inte var att rekommendera... Undrar om han har kommit hem ännu...

Nu ska jag surfa vidare lite, ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback