Tisdag.

Hej!
Tänkte (som vanligt) lägga ner verksamheten och dra täcket över huvudet innan jag ens hade klivit upp imorse. Men jag lyckades både ta mig till skolan och till jobbet utan större problem.

I skolan sög det mesta, vi ska tydligen ha vikarien i matte tills kursen är slut, jippie...
Sen åkte jag till jobbet, gick sådär att jobba, kul att ringa och terrorisera folk liksom^^
Ska även ut och äta med "tantligan" på Torsdagkväll, tittade på priserna på restaurangen vi ska till, men men, det är jag värd, eller ngt...

Skulle även försöka boka skidor till Sälen-veckan, men eftersom jag har MaestroCard istället för Visa så kunde jag såklart inte betala med det, blir till att stå en mils jävla kö och beställa och betala skidorna på plats, jippie igen...

Nu ska jag försöka skriva klart min slutrapport, orkar inte med det imorgon, då har jag säkert massa annat....

pz out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback