Söndags-ångest!

Hej!
Har fått mindre än hälften gjort i helgen än det jag tänkte från början, mest för att jag är så jävla clever så jag glömde böckerna i skolan, underbart!
Har bestämt mig för att sitta där från kl 9 imorgon (trots att jag är schemafri, svar:JA!) och göra klart allt så jag blir av med det. Sen har jag bestämt mig för att jobba. Jag vet att jag har universums slackigaste schema och kan jobba vilken eftermiddag jag vill, så jag gör det ångest-skiten imorgon så slipper jag hålla på någon annan eftermiddag i veckan när det säkert dykt upp 100 000 andra saker. Har bara anställning till sista mars, så ska försöka mjölka de där snålisarna så mycket jag kan tills dess, eller kanske lägga ner lite mer energi på att söka nytt, I dunno.

Hittade foton i Pontus dator från tiden strax innan vi blev tillsammans (andra gången).
Där var man fixad och smal, nu ser jag ju ut som ¤@#&?
Dags att lägga Donken-maten på hyllan och damma av skönhetsprylarna?


Nu har jag klagat färdigt, eller... MIN HAMSTER LÖPER! INTE MYS!
..Så, nu är jag klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback