Projekt och packning...

Hej!
Kvällen igår var jättetrevlig, trots att det blev lite mycket vin, så det var lite svårt att gå upp imorse, och sen mådde jag illa hela skoldagen, lyckat värre^^

Sen hem och skrev klart Slutrapporten i projeket, fyfan va skönt med att vara av med det skiten nu =)
Efter det så däckade jag i min säng ett tag, eftersom jag inte sov så bra inatt, vaknade flera gånger och var snurrig och törstig, ingen bra grej att dricka när man ska till skolan och sen plugga massa dagen efter, men men, men bör ju lära sig av sina misstag, får se hur bra det går den här gången...

Sen packade jag, sen packade jag upp, och packade igen. Fick ihop så mycket saker att jag började fundera på om jag var psykiskt sjuk på något sätt, men men, tog med mig allting iallafall, tänkte att jag kunde ju packa om här hemma hos Pontus, men jag tror nog jag behöver allting iallafall....
Skidkläder och sånt i IKEA-kassen (rekommenderar verkligen den om man åker bil och vet att den står bra så att inte allt flyger ur), underkläder och sånt i den lila väskan och dator och massa skolgrejer i svarta väskan.


Bloggar nog mer ikväll eller imorgon bitti, och hinner jag inte det så får vi se när jag får tag i en dator nästa gång, HA ETT JÄVLIGT BRA SPORTLOV ALLA MÄNNISKOR!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

oj ;)



haha jag vet, hatar att vara utan mobil :P

2009-02-20 @ 22:17:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback