Lugnn helg...

Hej!
Fick penicillin igår mot urinvägsinfektionen, hoppas att den släpper snart...

Känner mig rätt stolt över mig själv, händer inte ofta, man ångrar oftast efteråt att man vart ett lazy as och inte pluggat tillräckligt till ett prov, eller ngt.
Imorse tänkte jag nästan skita i att överhuvudtaget gå upp, lägga ner verksamheten innan jag ens hade börjat. Tänkte först skita i skolan idag, jag vet ju vad jag skulle missa, men om jag sket i skolan kunde jag ju inte vart så jävla dum så jag gick och jobbade.
Drog mig till skolan för jag kunde ju ändå gå dit och se efter hur det kändes. Höll på att gå hem ett par gånger, men jag kämpade mig kvar. Sen drog jag iallafall till jobbet, och då kändes det bättre. Satt där och fick ganska mycket gjort faktiskt, det var trevligt =) Så nu jag drog hem vid halv fem så slog det mig att jag faktiskt hade klarat av allt idag som inte trodde att jag skulle orka med från början, visst har jag ont och det är asjobbigt, men jag KLARADE det.

Har druckit den satans BLUTSAFTEN i en vecka idag, den är fortfarande lika äcklig, inte just då, men eftersmaken är apa... Tycker allt jag äter och dricker smakar sånt nu, men jag tycker att jag kännermig piggare iallafall, ska tillbaka till läkaren om tre månader och ta nya prover och se om det har hjälpt, om mina värden har gått upp, hoppas det =)





Kommentarer
Postat av: Josiee

åhh hoppas du blir bättre :)

2009-02-07 @ 09:56:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jsoul

söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg. du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



skrev om det här :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html





hoppas du får en underbar helg !

2009-02-07 @ 13:39:24
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Tobias

Wallander är så bra ;D

2009-02-07 @ 23:42:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback