Hemma igen!!

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en vecka i Sälen med min älskade lilla finis.
Det började med att vi åkte upp till stugan med Pontus syster och hennes brors tjej (brorsan var hemma och pluggade). På söndagen hyrde vi skidor och började åka. Det fick lite trögt i början men efter några dagar så gick det skitbra!
Föräldrarna kom upp på måndagen och då var stugan full. Men den var mysig och det var inga problem att få plats.

Dock har jag som är så jävla smart glömt kameran med alla bilderna i bilen, slänger in några bilder imorgon istället...

Nu ska jag fortsätta läsa alla mina "favorit-bloggar! (ca 20 st) och sen glo på tv eller ngt. Det var en otroligt rolig vecka men jag är glad att vara hemma hos mina små älsklingar igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback