Hamster-komunikation...

Hej alla människor där ute!
Var i skolan idag, trots att det är längsta dagen vi har, så var den inte så farlig, inga problem. Skippade dock idrotten då jag hade väldigt ont i huvet och mådde illa, Migrän here we go!!

Min (nya) guldhona löper, vilket gör att Mr Percy i buren brevid springer runt och är orolig, ibland ger han ifrån sig ngt ljud, och så hör hon det, springer runt lite i buren och svarar tillbaka med något ljud, kommer inte kunna sova i det här kaoset inatt, men men, hon löper ju bara var 4e dag så det får gå, det väger ju upp att de är så söta =)

Har kommit på ett det enda jag kommer sakna i Sälen förutom mamma och djuren, och faktiskt Gordon Ramsay i Hell's Kitchen, den människan har världens härligaste attityd till allting, men men, jag överlever :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback