Fredag den 13e..

Hej!
Min fredag har vart rätt bra hitills, trots att det var den 13e. Bara att matteprovet vi hade gick dåligt, men det visste jag ju att det skulle göra. Orkar inte med gubben vi har i matte, han är ju inte snabb direkt.

Joinade även Rivality, får se hur det går med det...

Fotade massa på hamstrarna som jag ska skicka till henne jag köpte Sweet's Hope av i Lördags, hon är då söt!
Lägger upp några bilder här får ni se =)

På utställningen, ser fullomligt livrädd ut...



Chill i sandskålen... Den klassiska posén, ser ut som om hon ska ramla ur :P



Har försökt gräva ner sig? Men man ser iallafall vilken fin färg hon har.



Mitt matvrak Percy, hans största intresse är jordnötter (=100 % fett)



Hope kollar om det går att ta sig ur buren, men hon är lite kort... :)


Imorrn är det alla <3-dag!!
Ska träffa Pontus då, vi har inte setts så mkt de senaste veckorna, för att vi har haft så mycket att göra, men då ska vi mysa gärnet!

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes jag tycker man ska det :D

2009-02-14 @ 00:06:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback