Citat^^

Hej!
Hade första RIKTIGA programmerings-lektionen på 100 år idag, då ringer våran Kemi-lärare Henrik till mig (till skolans telefon och sen hämtade en annan lärare mig) och frågade vilka av oss som skulle till Brinell-dagarna på KTH, väldigt viktigt, eller inte^^

Jens: Vad ville Henrik?
Jag: Han frågade bara om Brinelldagarna, vilka som skulle med..
Lukas: Fyller i... Och sen vad han sugen på flickrumpa...
Linnea: Jag ligger inte med mina lärare för mina betyg..
Krippe: Hon gör det för att det är kul...

Ibland är det helt underbart att vara enda tjejen i klassen...
 
En timmas programmering kvar, sen hem och duscha och sen iväg på middag med jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback