45 jävla minuter...

Hej!
Vaknade upp med världens mensvärk, jippie. Så jag bestämde mig för att stanna hemma, jag visste ju vad jag skulle missa.
Sen kom nästa problem, urinvägsinfektionen var tillbaka, jippie igen... Det var bara att ringa till närakuten, fick en tid ikväll kl 20. Ska ha med mig urinprov, så jag ska hålla mig i 2-3 h innan jag ska fixa det, det är 45 minuter kvar, skitjobbigt...

Var hos optikern iallafall, var tvungen att få min linser. Var på toaletten 4 ggr i centrum, träffade även Lukas och Jens, de tyckte väl att jag var fail, stod där och såg ut som en kissnödig struts eller ngt. De bekräftade det jag trodde, jag missade inte så mkt.

Pontus var visst också hemma idag, har snackat med honom, han hade fail på halsen, stackarn =(

Ska se på tråkiga youtube-klipp och sen ska jag nog sova, och vakna upp och hoppas att klockan är efter 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback